Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kabel TV falt ut i hele borettslaget. Det ble rettet til slutt men jeg mistet TV på kabel. Til slutt falt også Internett ut, muligens grunnet feil på fiberboks. Etter å ha purret på Telenor i flere uker sier de at det kommer en montør om noen dager når montøren har anledning. Når montøren kommer vet ikke jeg men jeg har vært uten Internett og kabel TV I flere uker. Forferdelig frustrerende og skuffende. Telenor har et borettslag som kunde men den tekniske hjelpen er fraværende og servicen bærer preg av byråkrati og ansvarsfraskrivelse.
Blitt dyr i 2024. Problemer med nett som faller ut.
Det meste er greit, - litt for dyrt, og jeg vil gjerne se vintersport. Dårlig at det gåt på viaplay, som er meget dyrt.
Forferdelig, faller ut hele tiden, og telefonen går hele tiden over til 4G etter sat dette avdanka utstyret kom i huset, helt håpløst å se feks TV2 play, det står stort sett bare og surrer, anbefaler ingen å gå inn på avtale med Telenor om levering av dette, ringer "kundeservice" annenhver dag, angrer på at jeg gikk inn på denne avtalen.
T-We, har en elendig løsning. Har T-We gjennom borettslag, men T-We boks er treg, har elendig grensesnitt. Opptak er så og si ubrukelig. Kan sette opp serieopptak, men lykke til med å se programmene. Enten klippes programmet og du får ikke sett slutten. Dersom du klarer å finne fram til opptaket ditt igjen. Hvor vanskelig er det å sortere en sesong og episode i stigende rekkefølge? Tips til Telenor: Lei inn en UX-designer, eller bruk deres eget system og se om det fungerer. Hadde Canal Digital parabol på hytten tidligere, det systemet var en 10er, T-We er bånn i bøtten.
Har ikke app som kan lastes ned fra tv. Stor og klossete tuner som ikke er oppdatert på 10 år. Skuffet
bra, men dyrt. god kundeservice, men uhyre lang ventetid