Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig, faller ut hele tiden, og telefonen går hele tiden over til 4G etter sat dette avdanka utstyret kom i huset, helt håpløst å se feks TV2 play, det står stort sett bare og surrer, anbefaler ingen å gå inn på avtale med Telenor om levering av dette, ringer "kundeservice" annenhver dag, angrer på at jeg gikk inn på denne avtalen.
T-We, har en elendig løsning. Har T-We gjennom borettslag, men T-We boks er treg, har elendig grensesnitt. Opptak er så og si ubrukelig. Kan sette opp serieopptak, men lykke til med å se programmene. Enten klippes programmet og du får ikke sett slutten. Dersom du klarer å finne fram til opptaket ditt igjen. Hvor vanskelig er det å sortere en sesong og episode i stigende rekkefølge? Tips til Telenor: Lei inn en UX-designer, eller bruk deres eget system og se om det fungerer. Hadde Canal Digital parabol på hytten tidligere, det systemet var en 10er, T-We er bånn i bøtten.
Har ikke app som kan lastes ned fra tv. Stor og klossete tuner som ikke er oppdatert på 10 år. Skuffet
bra, men dyrt. god kundeservice, men uhyre lang ventetid
Har vært uten tv og Internett i over ett døgn uten å få tilbakemelding på når feilen blir rettet. Må selv ringe kundeservice uten at de kan gi noe svar
Mistet plutselig tilgang til appen på min IPad, etter 7 samtaler med kundeservice er problemet fortsatt uløst. Alle 7 samtalene hadde forskjellige håpløse løsninger, bare tull og vås. Leter etter alternativer til Telenor
Selgere som lyger om vilkår. Lang ventetid på kundeservice. Saksbehandling tar for alltid.