Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakket med 8 medarbeider samme dag, før nr 8 forsto feilen. Den skulle ordnes etter 2 dager. Og det ble gjort.
Jeg må ukentlig restarte boksen, får sjeldent avspille opptak, får bare feilmeldinger, og bildekvaliteten på opptak, utsatt start av programmer og streaming (skyshowtime) er vanvittig dårlig. Og boksen er ny i år! Dessverre har borettslaget avtale med telenor, jeg ville aldri hatt dette frivillig!
Første gang betaler for kanaler hos Telenor. Så sier jeg opp. Og har ikke lenger Nrk eller en eneste kanal. Derfor vil jeg bytte til noe rimeligere
Har telenor som valgt i borettslaget og betaler i felleskostnadene. Valgt etter poengene vi har inkludert, men ingen ting fungerer. Ikke engang nrk TV. Stopper og laster hele tiden. Prøvd å oppgradere hastigheten, uten at det har fungert!!! De vil vel at vi skal oppgradere til høyeste eller. De tar seg betalt for noe som overhodet ikke fungerer, så vi skal betale mer mer mer! Hva skal man egentlig forlange i 2023 av en leverandør til TV? Telenor, dere er vel de dårligste av de dårligste på markedet🤔
Ustabilt og meget dyrt. Dårlig service. Mange feil, og lang rettetid. Anbefaler å ikke bruke dette selskapet.
Telenor er generelt bra og har gode tv og internet tjenester, syntes derimot at Telenor er blitt veldig dyrt.Har generelt gode erfaringer av Telenor på kundeservice .
Ventet i 1t, blir oppigjen ringt og så oversatt til noen som aldri tar tlf