Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ventet i 1t, blir oppigjen ringt og så oversatt til noen som aldri tar tlf
Skrev under kontrakt med Telenor on kobling til fiber i mitt område, og nærmest halvering av pris mot et års binding. En konkurrent dukket opp og tilbød enda rimeligere TV/internet. Jeg kontaktet Telenor med forespørsel om å kansellere kontrakten. Fikk til svar at fiberutbyging var vedtatt, og at jeg dermed ikke kunne gå fra kontrakten uten å betale tusenvis av kroner for kontraktsbrudd. Nå har Telenor nettopp sendt melding om at fiberutbygging ikke lar seg gjøre likevel. Dermed fortsette jeg å betale flere tusen kroner mer enn nødvendig. Jeg har blitt lurt av Telenor.
Vi hadde Altibox og byttet av prishensyn til nyetablert Telenor bredbånd. Dekoderen ...vet ikke hvor jeg skal begynne. Første trykk ved installering... Ingen respons. Tredje gangen jeg insisterer godtar den "bekreft" knappen. Underlig. Så blander Twe seg med plays reklamer. Skal du se en serie kommer det reklame. Var det feil episode? Da får du gå ut og inn igjen til samme reklamebrekket. Kona er fly forbanna for at vi bytta, og jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg flat. BIG mistake. Fortsatt er bekreft-knappen ikke med på notene. Vi har omgått noen problemer ved å ta opp serier. Kona ble kastet ut av en film, da hun startet å se på tre kvarter etter tiden. Det er tydeligvis da den sendes til arkivet for å tvinge inn reklame. Skikkelig sømløst og flott... not.
Helt forferdelig kundeservice! Blir satt over 5 ganger i snitt hver gang jeg ringer om feil på mitt abonnement. Ingen kan noe tydligvis og sender deg bare videre som ender i tom tlf i andre enden slik at jeg tilslutt må legge på. Gud jeg angrer på at jeg gikk til detta telenor driten!
Snakk om å overkjøre kundene sine med endringer og oppdateringer i tv-boksen, til det verre! Og endringer i abonnement som fordyrer, både i kabel tv og Telenor e-post fordi de ikke greier å sikre den mot all hersens phishing og svindelforsøk. Det siste er vel at de har gjort en oppdatering sånn at enkle t-we bokser ikke greier å motta signalene lenger, sånn at vi må gå til innkjøp av nye avanserte bokser med internett og trådløs tv. Smart, ikke sant. Det er sånn de tjener penger.
Husk å ringe for å avslutte abonnement og i det minste bli tilbudt en mindre dritdyr pris på makkverket
Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.
Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/