Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For lang ventetid for å snakke med kundeservice. Pausemusikken er enerverende.
Meget fornød før siste oppdatering. Nå er det så dårlig som det er mulig å få det. Bytte av kanaler går forferdeligt tregt. Legge inn programmer på opptaks-boksen er utrolig uoversiktlig. Legge inn på opptak er også myr dårligere enn før siste oppdatering. Få tilbake det tidligere systemet. Dette var ALLE jeg har snakket med svært fornøyd med.
Den nye T-WE er dårlig fordi det er masse unyttige bilder overalt. Jeg vil ha lister-lister-lister. Spesielt er programoversikten dårlig, med den såkalte matrisevisningen. Det skal være mulig å endre den til listevisning, men dette virker ikke. Ukesarkivet er også dårlig på den måten at man får opp en default kanal når man går inn der. Så må man trykke seg til høyre X antall ganger (i mitt tilfelle må jeg trykke 33 (TRETTITRE) ganger for å komme til lokalkanalen Vestfold-Telemark) til høyre. Hvorfor kan man ikke lage systemet slik at man default kommer til de kanaler man har satt opp i sin egen favorittliste, eller alternativt åpne de andre kanalene til ukesarkivet? Det er tross alt KUN lokalnyhetene som er forskjellige fra hovedprogrammet. Det burde også være en mulighet i menyene til å gå direkte tilbake til valg av program, slik at man slapp hele denne lange innsjekkingen.
Forferdelig oppdatering av te we meny. Går tregere/henger ved kanalskift. Veldig trist. Telenor hører ikke på tilbakemeldinger. Kun legger på prisen
Telenors tilbud var tildels meget bra fram til den dramatiske endringen av brukergrensesnitt forrige måned. Lite intuitivt, svært vanskelig å finne fram og bruke, og alt går mye treigere. Helt håpløst, det er en plage. Rart at de bare setter igang med noe slikt uten å spørre kundene. Og ovenikjøpet skryter de av det. Men, slik er vel Telenor. De kunne ihvertfall latt de av oss som ønsket det fått beholde den forrige løsningen. Jeg for min del har fått nok, og er på vei over til en konkurrent.
Kommer ikke inn på T-appen lenger. Kundeservice finner ingen feil og sender saken videre til linje 2. Og der skjer det ingenting.
Vi var svært fornøyd med det forrige T-We systemet. Etter oppdateringa er det veldig uoversiktelig. Programoversikten er vanskleg å orientere seg i og våre opptak var mye lettere å finne tidligere.