Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenors tilbud var tildels meget bra fram til den dramatiske endringen av brukergrensesnitt forrige måned. Lite intuitivt, svært vanskelig å finne fram og bruke, og alt går mye treigere. Helt håpløst, det er en plage. Rart at de bare setter igang med noe slikt uten å spørre kundene. Og ovenikjøpet skryter de av det. Men, slik er vel Telenor. De kunne ihvertfall latt de av oss som ønsket det fått beholde den forrige løsningen. Jeg for min del har fått nok, og er på vei over til en konkurrent.
Kommer ikke inn på T-appen lenger. Kundeservice finner ingen feil og sender saken videre til linje 2. Og der skjer det ingenting.
Vi var svært fornøyd med det forrige T-We systemet. Etter oppdateringa er det veldig uoversiktelig. Programoversikten er vanskleg å orientere seg i og våre opptak var mye lettere å finne tidligere.
Kanaler jeg hadde før er borte, bestiller opp på min side, men de dukker ikke opp. TV guiden må man vente i 10 sek før det dukker opp. Selv tatt i betraktning at alle endringer er slitsomme, så er dette amatørmessig, alle har klart å gjøre dette mye bedre. Jeg kan ikke se noen ting som er bedre. Kommer til å jobbe for å be borettslaget endre leverandør.
Dårlig kundeservice vanskelig nettside jeg har ikke kommet inn på min side uten trøbbel skal noe sies opp er det bare trøbbel kontakt med ett levende vesen umulig kunne klart seg uten og brukt en hund hadde vært hyggeligere og mer service vennlig den kunstige hjelper på Chat er like bra som ingenting tlf venting minimum 30 minutter og skal ringe tilbake skjer ikke en gang skjedde det personen klarte ikke hjelpe skulle sette over og brøt brydde seg ikke om å ta kontakt tilbake engang alt ble dårligere da nye overtok enda det er fortsatt samme selskap
Dyrt, overpriset og tvungen oppdatering av boksen som gjør at tilbudet man opprinnelig hadde har nå blitt betydelig dårligere. De presterte å øke TV fakturaen min med 400% uten varsel denne måneden. Sier opp abonnementet så fort det lar seg gjøre.
Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.