Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna Telenor som tv leverandør

Omtale av  Tina F

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

FORFERDELIG

Omtale av  Alf I. M

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Nødvendig??

Omtale av  Ann

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Uakseptabel oppgradering av brukergrensesnitt

Omtale av  Erik

Telenor burde være en profesjonell leverandør av t-wee. Dessverre opplever vi - kundene - at Telenor innfører et brukergrensesnitt som er dårligere enn det vi hadde. Tidligere fikk vi oversikt over hvilke programmer vi tok opp, tidspunkt for opptak, hvor mye tid vi hadde igjen for flere opptak, start forfra-funksjon m.m. Dette velger Telenor å radere bort, uten å spørre brukerene eller vurdere effektene av omleggingen. Det kan se ut som om Telenor har gitt oppgaven til noen datanerder som har gitt oss et fargerikt brukergrensesnitt, men som er betydelig dårligere enn det vi hadde tidligere. Motsvarer dere har mot oss kunder henger ikke på greip. Jeg forstår ikke hva dere holder på med, og vil jobbe aktivt for at borettslaget vårt skal skifte leverandør.

Oppdateringen er rotete

Omtale av  Ingrid H. S

For lang ventetid for å snakke med kundeservice. Pausemusikken er enerverende.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Siste oppdatering er en katastrofe

Omtale av  Odd A

Meget fornød før siste oppdatering. Nå er det så dårlig som det er mulig å få det. Bytte av kanaler går forferdeligt tregt. Legge inn programmer på opptaks-boksen er utrolig uoversiktlig. Legge inn på opptak er også myr dårligere enn før siste oppdatering. Få tilbake det tidligere systemet. Dette var ALLE jeg har snakket med svært fornøyd med.

Den nye T-WE er elendig

Omtale av  John E. B

Den nye T-WE er dårlig fordi det er masse unyttige bilder overalt. Jeg vil ha lister-lister-lister. Spesielt er programoversikten dårlig, med den såkalte matrisevisningen. Det skal være mulig å endre den til listevisning, men dette virker ikke. Ukesarkivet er også dårlig på den måten at man får opp en default kanal når man går inn der. Så må man trykke seg til høyre X antall ganger (i mitt tilfelle må jeg trykke 33 (TRETTITRE) ganger for å komme til lokalkanalen Vestfold-Telemark) til høyre. Hvorfor kan man ikke lage systemet slik at man default kommer til de kanaler man har satt opp i sin egen favorittliste, eller alternativt åpne de andre kanalene til ukesarkivet? Det er tross alt KUN lokalnyhetene som er forskjellige fra hovedprogrammet. Det burde også være en mulighet i menyene til å gå direkte tilbake til valg av program, slik at man slapp hele denne lange innsjekkingen.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR