Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på henvendelser, hverken mail eller skriftlig.
Så elendig at jeg sa dette opp kundeforholde for 2 år siden. Helt ok svarte han i andre enden av tråden, vi har mange nok kunder...
Stabil leveranse og god kundeservice. Meget bra dekoder i ADB 5743.
Jeg forventer at dere får kanalene fort. I hvertfal 14 februar. Ellers går jeg til konkurenten. Siden jeg vart Canal digital har set ikke vært stapile første åra som kunte oss dere så forsvant tv zebra men heldigvis kom den etter 1 år sti. Og så vart film kanalen vekk å nå dette. Må dere kjerpe dere vis dere vil ha kunder. Og vi betaler for det.
Dårlig kundesrvice. Det tar "uker og år" før man kommer frem på tlf.
fri for de beste tv kanalene er bare å finne en annen tv/internettleverandør. samt MYE fiber feil der jeg bodde før. masse problemer, dårlig kundeservice
Trist med alle kanalene som har forsvunnet. Nå betaler vi for noe vi ikke får. Skuffende. Det er heller ikke mulig å ta opp fra to kanaler samtidig med at man ser på den tredje. Vi er bundet av en avtale mellom dere og borettslaget.