Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter forrige oppdatering, gikk det fra greit til grusomt! Uoversiktlig og dårlig grensesnitt! På tide å gjøre noe med Telenor?? Så mye negativ omtale skal en lete lenge etter. Svært lite fornøyd :(
Som alt Telenor tar i så er også T-We totalt ubrukelig. Grensesnitt som på 90 tallet. Hbo og de andre strømme tjenestene er bare pinlig. Man må jo huske hvor langt man er kommet på serier, for det gjør ikke appen for deg. Men hadde ikke ventet noe annet fra telepatetikon......
Twee er helt forferdelig å bruke, elendig, meny og at en ikke har noen logisk knapp å bla i kanaler mens en er på en annen kanal er helt høl i hue. At ikke alle kanaler er tilgjengelig via net tv er ikke til å forstå. Her har telehor mye å lære av Get/telia. Hadde det ikke hvert for at jeg er fanget i telenor sine klør hadde jeg bytta tvert!
Graphyne 2cannot be started An error occured on account access Denne meldlingen har jeg fått da vil jeg å logg inn på t-we. Jeg har ringt kundeservice men fikk ikke noe hjelp av dem.
Det er dessverre ingen forbedring av å bli kuppet av Telenor. Dårligere kvalitet på TV, og lang ventetid på kundeservice. Skjerpings til Telenor. Når tjenestene er så dårlige, bør de sørge for nok folk på kundeservice også.
Presser kundene over på streaming TV med oppdateringen som ble gjennomført i våres. Alt er tregere og mye mindre intuitivt.
oppdatrring har godt i loop i 24 timer uten feilmelding