Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Graphyne 2cannot be started An error occured on account access Denne meldlingen har jeg fått da vil jeg å logg inn på t-we. Jeg har ringt kundeservice men fikk ikke noe hjelp av dem.
Det er dessverre ingen forbedring av å bli kuppet av Telenor. Dårligere kvalitet på TV, og lang ventetid på kundeservice. Skjerpings til Telenor. Når tjenestene er så dårlige, bør de sørge for nok folk på kundeservice også.
Presser kundene over på streaming TV med oppdateringen som ble gjennomført i våres. Alt er tregere og mye mindre intuitivt.
oppdatrring har godt i loop i 24 timer uten feilmelding
Tv med valgfrihet står det. Kan man velge å få tilbake de gamle navigeringsmulighetene?
Dårlig kvalitet, svært uoversiktlig, tregt, lite som fungerer,
Med Canal Digital hadde vi et produkt som leverte hva de lovet. Etter Telenor overtok har det blitt et produkt som ikke holder mål. All kritikk som jeg har lest her er i samsvar med vår egen opplevelse av Telenor. Det virker som Telenor har blitt for store og arrogante overfor sine kunder. Det virker som de ikke lytter til kritikken. Sitter igjen med en følelse av at de kun har interesse av å selge nytt utstyr som heller ikke virker og ”pusher” serier og filmer som vi nødvendigvis ikke er interesserte i.