Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra kompetanse på helpdesken. Har alltid fått god og riktig hjelp.
Det tekniske er elendig, treg saksgang, programpakker og utstyr er dyre, dyrt å ringe (lang ventetid) og dette gjelder både tv og bredbånd. Alt kan bli bedre så, så et forbedringspotensiale har dere, DET får bli det positive :-)
Syntes produktet fra Canal Digital er veldig bra. Både Dekoder Tv/Nett. Lite problemer med dem.
Slett selskap Dårlig service lit med opplysninger Burde gjøre mer for sine kunder.
Kunde support er noe jeg trenger etter oppdateringene. Dvs at alle oppdateringene påvirker innstillingen på tv en min, og da er en god supporten viktig.
Jeg syns tv tilbudet er dårlig om dagen, savner kanalene de ikke klarer å levere. Det jeg liker best med Canal Digital er nettet. Sjelden det er noe feil her med det.
Svarer ikke på henvendelser, hverken mail eller skriftlig.