Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mareritt av en tjeneste.

Omtale av  Mats

Tenk at en så stor bedrift kan ødelegge et produkt så mye var jeg ikke klar over. T-we tjenesten er umulig og finne frem til om du bruker nettleser. Ønsket meg en bekreftelses mail på oppsagt kanal men det var det ikke mulig og få.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

T-We fungerer ikke

Omtale av  Svein

Har to T-We bokser tilkoplet fiber. Oppgradert grensesnitt på hovedboksen, kan til nød si at den fungerer etter siste "revisjon". På nr to boksen er det det gamle som gjelder, og her har man tilsynelatende ikke tenkt å gjøre noe? Denne boksen er blitt enda tregere enn før. Men den virkelig store irritasjonen skyldes at all web funksjonalitet har vært borte siden ny T-We ble lansert, fikk det til å fungere unntaksvis i starten. Har nå gitt det opp, selv om vi prøver nå og da. Er teknisk rimelig kyndig, men det er helt umulig å få til innlogging, både windows web, android og apple feiler. Når mange andre rapporterer om feil (feks E3009) og "Graphyne 2 cannot be started", så hadde jeg nok en forventning til at leverandøren valgte å kommunisere litt aktivt om problem og løsningsprognose. Frihet til å se tv uavhengig av faste enheter og fleksibilitet ift lineær sending er av vesentlig verdi ved valg av løsning. Og T-We leverer overhodet ikke på dette området, det er alt for begrensende, og når det da i tillegg ikke fungerer, så er det nær avbestillingspunktet. Tilbudet med valgbart innhold innenfor 100 poeng er slitsomt og lite oversiktlig, og min konklusjon er at jeg kan abonnere direkte på de strømmetjenester vi har interesse av og sløyfe T-We. Dette vil spare kost og ikke minst irritasjon selv om den subsidierte fiberen blir litt dyrere.

Har ingen tv

Omtale av  Magne S

Har nå ikke hatt tv eller internett i snart 2 uker. Å ingen hjelp å få fra Telenor, selv etter et utall telefoner til kundeservice.

Telenor: Selskapet som driter i kundene og tjener pengene sine i Burma og India

Omtale av  Unngå T

Canal Digital har blitt Telenor. Det kunne knapt blir verre, men det ble det. 20 minutters ventetid med distraherende musikk på øret. Nordens største teleselskap har ikke engang et system der de ringer opp kundene ved lang ventetid. Sur svensk kundemottaker som ikke var interessert i å løse superenkelt teknisk problem. Jeg ringte frisøren min i stedet. Han løste det på under 1 minutt - uten ventetid. Helt på linje med all erfaring jeg har hatt med Telenor på andre områder tidligere. Telenor: Selskapet som driter i kundene og har alltid gjort det. Jeg skifter til Viasat.

håpløs

Omtale av  Gopi

Endret abonnement i Oktober med effekt fra des . 500 til 300. Men nå T-WE fugere ikke fra idag. Telenor har det ser ut kansellert mitt tv abonnement. bare internet fungerer fra idag 1 des! Fikk Feil kode E9005 . TRingt Telenor. vente tid 35 min .. fortsatt venter nå kl 18.00 1 des

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig løsning hvis decoder må byttes

Omtale av  Petter

Decoderen fra Telenor sluttet å virke på fredag formiddag.Ettet å ha pratet med kundeservice,fant de ut,at decoder måtte byttes.Men har de noe pickup punkt? Å neida,den måtte sendes i posten,så jeg satt uten tv hele helgen.Her har Telenor en haug med butikker hvor de gjør alt for å selge deg ny telefon,og abonnement,men ingen service mht decoder.Skammelig.Jeg skal gjøre alt for at borettslaget bytter tv leverandør.Møkkafirma.

Ligg unna

Omtale av  Bergentv

Vi har vært hos Telenor siden deres Canal Digital løsning. Så kom de med sin T-We, og det har bare blitt verre og verre med et elendig produkt under stadig utvikling, og hvor en skulle tro at de var smarte nok til å høre på godt betalende test kunder, men NEIDA. Så, ligg langt unna. Vi kommer til å hoppe over til annen leverandør i Black-Friday uken. Det kan ikke gjøres dårligere enn hva T-We er, så alt annet vil bli en forbedring.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR