Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uten tv og Internett i over ett døgn uten å få tilbakemelding på når feilen blir rettet. Må selv ringe kundeservice uten at de kan gi noe svar
Mistet plutselig tilgang til appen på min IPad, etter 7 samtaler med kundeservice er problemet fortsatt uløst. Alle 7 samtalene hadde forskjellige håpløse løsninger, bare tull og vås. Leter etter alternativer til Telenor
Selgere som lyger om vilkår. Lang ventetid på kundeservice. Saksbehandling tar for alltid.
Kvaliteten på produktet er heilt ok. Utstyret litt under middels. Kundeservice sa du? Å hjelpe en trofast kunde var visst vanskelig
Kommer fra Altibox og var fornøyd. Fikk t-we gjennom nytt sameie. Forferdelig dårlig løsning
Litt knotete å måtte koble opp tw 2 og ikke kunne hoppe over reklamen på program som er sendt
Internett og T-we er veldig dyrt enn andre selskaper...Egentlig deres internett er mye billigere og Telenor internet sender til husene så dyrt pris. Det er ikke riktig. Rekkehus og borettslag får mye billigere. Dette er urettferdig.