Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt knotete å måtte koble opp tw 2 og ikke kunne hoppe over reklamen på program som er sendt
Internett og T-we er veldig dyrt enn andre selskaper...Egentlig deres internett er mye billigere og Telenor internet sender til husene så dyrt pris. Det er ikke riktig. Rekkehus og borettslag får mye billigere. Dette er urettferdig.
Bra utvalg, god service, brukervennlig app og utstyr
Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Telenor er en bedrift som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Det er nærmest umulig å få kontakt med noen som kan jobben sin, og de virker totalt likegyldige til å hjelpe. Jeg gidder ikke mate den råtne bedriften med mer penger. Takk for meg.
Veldig fornøyd med Telenor, men om muligheten for å få et like bra tilbud fra andre til en annen pris er det interessant. Betaler vel nok
Kabel-TV med Telenors ruter og TWe-boks. Gjentatte feil oppstår med feilkode E0326 og E0328. Så blir det bra en stakket stund, for igjen nye feil med samme koder. Jeg er lei !
Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.