Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig brukervennlighet, kan ikke sammenlignes med Altibox, umulig å finne programmer som har blitt vist på tv
Etter å ha vært fornøyd med TV- løsningen til CD i fire år, skulle nå Telenor TV komme på banen. Og selvsagt gjøre endringer! La meg med én gang fastslå at jeg ikke er «redd uvante endringer» slik programdirektøren prøver å peke tilbake på oss klagere for! Men produktet vi har fått rett i fanget er helt elendig! Programoppsettet på halv skjerm, det å måtte «spole» tilbake i stedet for å kunne bruke knapper og «bla» som før! Tilbakesteg!! Info- ja, hvor ble det av? «Vaskelappen» vedrørende programmer; borte! Tilbake kom noe idiotisk tungvint som bare forteller hva du ser på. Som regel vet jeg hva jeg ser på, det er INNHOLDET jeg vil vite noe om! Mine opptak? Hvorfor i all verden er det gjort så tungvint og uoversiktlig? Hva var galt med linjene som var brukt før? Og hvorfor gjøre sletting mer komplisert? T-We- oppsett ok for meg. Om det nå var nødvendig å endre. Det var utmerket før også. Vi er mange som er forbannet, fortvilet og grundig lei hele greia. De som uttaler seg positivt på vegne av Telenor TV har nok en annen tjeneste hjemme..
Ingenting finner jeg bra hos dere. Et forferdelig nytt system. Nå skal heldigvis borettslaget samles for å finne et annet selskap vi skal ha. Samtlige er misfornøyde!!
Jeg var 97% fornøyd med T-We Box inntil siste oppdatering. Nå er det bare en plage å bruke boksen, og jeg blir stort sett så irritert over hvor dårlig det er, at jeg dropper TV-tittinga. EPG er blitt veldig uoversiktlig, opptaksmenyen er blitt totalt ubrukelig, og serieopptak funker ikke lenger. Kundeservice er blitt utrolig mye dårligere siden Telenor overtok Canal Digital (de skylder på korona...). Dette er så ille som det kan få blitt! Jeg sitter i styret for et mellomstort kabellag, og jeg kommer til å jobbe aktivt for å bytte leverandør når kontraktsperioden er over.
Tar utrolig lang tid før man kommer igjennom til kundeservice. Manglende kanaler selv om jeg betaler for det i kanalpakker. Fikk tilsendt ny tuner, ble tidvis greit en liten periode, men.... Blir vel en ny leverandør. Huawei er kanskje greit.
Etter siste oppgraderingen ble en viktig funksjon- MANUELT OPPTAK BORTE. har ringt flere ganger til kundeservice men de kunne ikke hjelpe, sendte e- mail, fikk irrelevant svar. opptaket ofte funderer ikke i det hele tatt.
Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,