Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skandaløst dårlig kundeservice etter at Telenor kjøpte opp Canal Digital

Omtale av  Steinar H

Strømmetjenesten t-we på PC, mobil og nettbrett har ikke fungert på flere måneder. Gjentatte skriftlige klager til kundeservice forblir ubesvart. En purring 8. juli resulterte kun i en tilbakemelding om behandlingstid på inntil 20 virkedager (saksnummer 18541880). Ny skriftlig purring 5. august er forsatt ikke besvart. Ved forsøk på innlogging til nett-tv på t-we.no blir man bare møtt av feilmeldingen "GRAPHYNE 2 CANNOT BE STARTED" og at "An error occured on account access". Å ringe kundeservice er nytteløst, da kundeservice ikke er i stand til å finne ut hvorfor serveren twe.no ikke gjenkjenner meg som abonnent på tjenesten. Alt fungerte prikkfritt inntil Telenor startet med "oppgradering" av T-We tjenesten for noen måneder siden. Det er helt utrolig at man ennå ikke har greid å rydde opp i dette rotet. Kanskje på tide å organisere en kollektiv erstatningssak mot Telenor TV for manglende levering av abonnement-tjenesten T-We på internett i flere måneder. Dette gjelder sannsynligvis langt flere enn en de mange hundre som har gitt uttrykk for sin frustrasjon på internett,

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna Telenor som tv leverandør

Omtale av  Tina F

Fikk selger på døra og fikk et bra tilbud om nyinnstallering av twe og fiber. Virket for godt til å være sant, og det ble det også. Tok nesten 2 år før alt var på plass. Rot og surr fra første stund, underleverandører av underleverandører. Ingen tar ansvar og kundeservice er totalt fraværende og man kommer ingen vei. Når bindetiden er over, er det over og ut med Telenor. Første og siste gang vi bruker de som leverandør. 30 minutter+ i telefonkø for å komme igjennom og blir da satt over og nå vente 30+ minutter igjen. NEI, STYR UNNA TELENOR FOLKENS! Synd at Canal Digital ble kjøpt opp, for der var det virkelig bra kundeservice!

FORFERDELIG

Omtale av  Alf I. M

Hadde Canal Digital kabel. Var superfornøyd. Så tok Telenor over. Ble som fryktet. Den enkleste feilen tar nesten 1 mnd å rette. Kundeservice er helt fraværende. Bytter garantert TV leverandør.

Nødvendig??

Omtale av  Ann

Vanskelig å manøvrere og lite logisk. Bærer preg av et forsøk på å gjøre ting kjempeenkelt og ultralogisk, men ender med å gjøre det forvirrende istedet. Det gamle var nok klar for renovasjon, men dette er ikke bra...

Uakseptabel oppgradering av brukergrensesnitt

Omtale av  Erik

Telenor burde være en profesjonell leverandør av t-wee. Dessverre opplever vi - kundene - at Telenor innfører et brukergrensesnitt som er dårligere enn det vi hadde. Tidligere fikk vi oversikt over hvilke programmer vi tok opp, tidspunkt for opptak, hvor mye tid vi hadde igjen for flere opptak, start forfra-funksjon m.m. Dette velger Telenor å radere bort, uten å spørre brukerene eller vurdere effektene av omleggingen. Det kan se ut som om Telenor har gitt oppgaven til noen datanerder som har gitt oss et fargerikt brukergrensesnitt, men som er betydelig dårligere enn det vi hadde tidligere. Motsvarer dere har mot oss kunder henger ikke på greip. Jeg forstår ikke hva dere holder på med, og vil jobbe aktivt for at borettslaget vårt skal skifte leverandør.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppdateringen er rotete

Omtale av  Ingrid H. S

For lang ventetid for å snakke med kundeservice. Pausemusikken er enerverende.

Siste oppdatering er en katastrofe

Omtale av  Odd A

Meget fornød før siste oppdatering. Nå er det så dårlig som det er mulig å få det. Bytte av kanaler går forferdeligt tregt. Legge inn programmer på opptaks-boksen er utrolig uoversiktlig. Legge inn på opptak er også myr dårligere enn før siste oppdatering. Få tilbake det tidligere systemet. Dette var ALLE jeg har snakket med svært fornøyd med.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR