Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Samme problem som mange ande har vedrørende innlogging på t-we på mobil og pc. Hjelpesiden sender deg i sirkel, med ikke gjenkjent bruker, feil passord, kan ikke åpnes, kontakt kundeservice osv. Når produktet ikke fungerer, og kundeservice får bunnscore over så lang tid, så ser det ut for at viljen til å ta tak i dette ikke er til stede.
Uleselig og rotete oppsett i te-we. Får ikke tilgang til appen på iPad eller PC, bare feilmelding. Minimum 30 minutter å vente på servicetelefon og en robot på chat som ikke fungerer i det hele tatt.
Program guiden er blitt uoversiktlig, vanskelig å se hvilket program/tidsrom som er gjeldende når man blar i guiden. Serieopptak tar også opp alle repriser slik at harddisken fylles opp av repriser av episoder.
Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få igang internett og TV tjenester fra telenor på 2 forskjellige adresser. Begge gangene har det tatt måneder før alt fungerer som det skal. Etter en måned med normal service stoppet plutselig alt igjen og nok en runde med kundeservice og utallige resets/reboots. Jeg synes også det er altfor lite 4k programmer tilgjengelig til tross for fiberoptisk tilkobling. Det blir nok satelitt på TV delen snart, bare for å bytte egentlig.
Dårlig brukervennlighet, kan ikke sammenlignes med Altibox, umulig å finne programmer som har blitt vist på tv
Etter å ha vært fornøyd med TV- løsningen til CD i fire år, skulle nå Telenor TV komme på banen. Og selvsagt gjøre endringer! La meg med én gang fastslå at jeg ikke er «redd uvante endringer» slik programdirektøren prøver å peke tilbake på oss klagere for! Men produktet vi har fått rett i fanget er helt elendig! Programoppsettet på halv skjerm, det å måtte «spole» tilbake i stedet for å kunne bruke knapper og «bla» som før! Tilbakesteg!! Info- ja, hvor ble det av? «Vaskelappen» vedrørende programmer; borte! Tilbake kom noe idiotisk tungvint som bare forteller hva du ser på. Som regel vet jeg hva jeg ser på, det er INNHOLDET jeg vil vite noe om! Mine opptak? Hvorfor i all verden er det gjort så tungvint og uoversiktlig? Hva var galt med linjene som var brukt før? Og hvorfor gjøre sletting mer komplisert? T-We- oppsett ok for meg. Om det nå var nødvendig å endre. Det var utmerket før også. Vi er mange som er forbannet, fortvilet og grundig lei hele greia. De som uttaler seg positivt på vegne av Telenor TV har nok en annen tjeneste hjemme..
Ingenting finner jeg bra hos dere. Et forferdelig nytt system. Nå skal heldigvis borettslaget samles for å finne et annet selskap vi skal ha. Samtlige er misfornøyde!!