Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårligere programvare og signaler, kundeservice svarer ikke

Omtale av  Eva L

Omfattende og ny programvare uten varsel. Fjernet supre funksjoner uten grunn, f.eks. som å navigere en dag frem eller tilbake, alternativer er enten ingen eller dårligere. Noen av disse funksjonsknappene etterlatt uten noen funksjon. Dårlig signal - signalfeil-melding ved avspilling fra ukesarkiv, samtidig som direkte-TV fungerer fint, hva er greia? Hvorfor gjør de frem og tilbakespolingen dårligere, samtidig som ukesarkivet ikke virker? Ingen informasjon om endringer. Kundeservice som ikke svarer på henvendelser. Nå er jeg bare irritert på Telenor TV. Ser ikke at de har noe som er positivt og over minstemålet av hva man kan forvente, bare under.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig dårlig

Omtale av  Rune

Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna

Tragisk

Omtale av  Torbis

Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.

Telenor telefon, e-post, TV, bredbånd og internett

Omtale av  Vidar L

Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.

Går tydeligvis inn for å beholde sisteplassen på bytt.no

Omtale av  Svein

Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

T-we er en skandale uten sidestykke

Omtale av  Martin

ALDRI tegn et abonnement med Telenor der ordet T-we er involvert. Denne tjenesten har ødelagt så mange TV-kvelder for meg at det sannsynligvis er opp på 10-tallet. Kundeservicen er ikke-eksisterende, selv om tusenvis av brukere sannsynligvis sliter med de samme probleme som meg. "Graphyne 2 cannot be started" og "Finner ikke abonnementet" er klassikerne, som gjerne kommer opp når jeg kommer hjem, sliten etter en dag på jobb og skal kose meg med en fotballkamp. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre, annet enn å advare andre om å tenke på å tegne abonnement - synes det er rart at media ikke har vært mer på dette. HOLD DEG UNNA

Ubrukelig

Omtale av  Hege

Vi har forsøkt å være tålmodige, men etter flere mnd med super hakkete bilde, blokkert ukesarkiv osv osv osv, bytter vi gladelig til første og beste leverandør som kan levere lignende tjenester her! Vi har hatt besøk av montør, byttet boks og restartet etter alle kunstens regler - gang på gang(!), men det blir rett og slett mindre og mindre som fungerer! Heldigvis er det bare en tv boks, men der er uansett kjipt å ikke kunne se det man har planlagt, når man først setter seg ned. Burde krevd tilbake betalingen for siste halvår, om vi hadde hatt ork til det.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR