Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer ikke. Appen har håpløst brukergrensesnitt. Umulig å spole. Henger ser opp. Styr unna
Som tittel sier..tragisk. Hvorfor ikke bare innrømme, som det er..dere klarer ikke å levere det som blir oppgitt. Slik har telenor operert i mange år. Det er faktisk "svindel" i andre sammenhenger å ikke levere det som er avtalt, tenker spesielt på oppgitt hastighet. Kan man ikke levere som avtalt, skal man selvfølgelig ikke betale for det som ikke blir levert.
Helt tilfreds med alle ovennevnte tjenester. Om det har vært problemer er de blitt løst umiddelbart, enten av meg selv gjennom omstart eller via telefonråd.
Mistet tv-signalet kl. 18:20 i går. Får etter en liten time beskjed om at rep. beregnes ferdig kl. 23:00. 22:30 kommer beskjed om at feilen er rettet. Fortsatt intet signal. Prøver alle de ting Telenor skriver, men stadig intet signal. I dag ringer naboen Telenor og får telefonsvarer med beskjed om at feilen ikke var rettet, og at det kunne ta 3 dager!!!!!! I dag kl. 13:30 ringer også jeg Telenor, da noen har hørt at teknisk hjelp kommer tidligere jo flere som klager. Telefonsvar på Kundeservice: Det er 52 minutter ventetid!!!!! Det burde ikke være lov for Telenor å benytte ordene service eller skrive på nettet at «vi hjelper dere». Vet ikke om det er noen vits i å ønske God Bedring.
ALDRI tegn et abonnement med Telenor der ordet T-we er involvert. Denne tjenesten har ødelagt så mange TV-kvelder for meg at det sannsynligvis er opp på 10-tallet. Kundeservicen er ikke-eksisterende, selv om tusenvis av brukere sannsynligvis sliter med de samme probleme som meg. "Graphyne 2 cannot be started" og "Finner ikke abonnementet" er klassikerne, som gjerne kommer opp når jeg kommer hjem, sliten etter en dag på jobb og skal kose meg med en fotballkamp. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre, annet enn å advare andre om å tenke på å tegne abonnement - synes det er rart at media ikke har vært mer på dette. HOLD DEG UNNA
Vi har forsøkt å være tålmodige, men etter flere mnd med super hakkete bilde, blokkert ukesarkiv osv osv osv, bytter vi gladelig til første og beste leverandør som kan levere lignende tjenester her! Vi har hatt besøk av montør, byttet boks og restartet etter alle kunstens regler - gang på gang(!), men det blir rett og slett mindre og mindre som fungerer! Heldigvis er det bare en tv boks, men der er uansett kjipt å ikke kunne se det man har planlagt, når man først setter seg ned. Burde krevd tilbake betalingen for siste halvår, om vi hadde hatt ork til det.
Etter forrige oppdatering, gikk det fra greit til grusomt! Uoversiktlig og dårlig grensesnitt! På tide å gjøre noe med Telenor?? Så mye negativ omtale skal en lete lenge etter. Svært lite fornøyd :(