Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakk om å overkjøre kundene sine med endringer og oppdateringer i tv-boksen, til det verre! Og endringer i abonnement som fordyrer, både i kabel tv og Telenor e-post fordi de ikke greier å sikre den mot all hersens phishing og svindelforsøk. Det siste er vel at de har gjort en oppdatering sånn at enkle t-we bokser ikke greier å motta signalene lenger, sånn at vi må gå til innkjøp av nye avanserte bokser med internett og trådløs tv. Smart, ikke sant. Det er sånn de tjener penger.
Husk å ringe for å avslutte abonnement og i det minste bli tilbudt en mindre dritdyr pris på makkverket
Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.
Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/
Misfornøyd generelt både pris, service kommunikasjon, få har peiling - og gir deg dårlige tilbud.
Er fornøyd, bare sjekke priser og tilbud rundt, og jeg deler tv pakke
Fikk et tilbud når jeg bestilte Internett så tenkte jeg skulle prøve. Etter ikke å ha hørt noe på noen uker etter bestilling ang tv boks tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at tv boks var avbestilt, men ingen kunne fortelle meg hvorfor. Uansett så ble det lagt inn ny bestilling og de krediterte regning så langt. I dag hentet jeg tv boksen og tror du ikke de har klart å legge inn bestilling på to?? Nå må jeg detmed returnere en boks.. Håpløst.
Helt håpløst. Jeg inngikk avtale under forutsetning om at jeg selv ikke trengte å foreta meg noen endringer, at alt nødvendig utstyr fulgte med overgangen, at det etter overgangen ville fungere minst like godt, og til lavere pris. Stemmer ikke når man må kjøpe tilleggsutstyr eller leie fra Telenor til meningsløse priser.