Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.
Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/
Misfornøyd generelt både pris, service kommunikasjon, få har peiling - og gir deg dårlige tilbud.
Er fornøyd, bare sjekke priser og tilbud rundt, og jeg deler tv pakke
Fikk et tilbud når jeg bestilte Internett så tenkte jeg skulle prøve. Etter ikke å ha hørt noe på noen uker etter bestilling ang tv boks tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at tv boks var avbestilt, men ingen kunne fortelle meg hvorfor. Uansett så ble det lagt inn ny bestilling og de krediterte regning så langt. I dag hentet jeg tv boksen og tror du ikke de har klart å legge inn bestilling på to?? Nå må jeg detmed returnere en boks.. Håpløst.
Helt håpløst. Jeg inngikk avtale under forutsetning om at jeg selv ikke trengte å foreta meg noen endringer, at alt nødvendig utstyr fulgte med overgangen, at det etter overgangen ville fungere minst like godt, og til lavere pris. Stemmer ikke når man må kjøpe tilleggsutstyr eller leie fra Telenor til meningsløse priser.
Prøvde å angre en nylig inngått avtale om leveranse av tv bredbånd. Etter 50 min i tlf og 6 saksbehandlere som alle sendte meg videre brøt de linja. Verste jeg har opplevd.
Prisen steg fra 749kr for tv og 100 brebånn. Til 1435kr dette er for dyrt