Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremdeles koblingsalg på TV\internet stive priser, særlig på coax canaldigital vil ikke si når docsis 3.1 eller docsis 3.1 «Full duplex» og hvor mye dette vil koste oss kunder. Vurder å bytte til altibox hvis mulig. 4k dekodere mangler, ikke mulig å bestille tv2sumo.
Telefonsupport, Arrogante ansatte Dyre produkter, legger på prisene når de måtte passe de.
Fikk tilbud om ny tuner på telefon og SMS, men da faktura-en kom, var beløpet nær doblet. Ved henvendelse, påsto CD at beløpet på faktura-en var det samme som på SMS. Har lagret SMS og tatt bilde av den, så jeg har bevisene, men hvis ikke CD godtar de tilbud som de selv har gitt, så sender jeg hele rukklet tilbake på CD`s bekostning. Makan til tull, tøys og rot tror jeg det er vanskelig å finne sidestykke av. FY! FY! FY! Canal Digital.
Ventet i tre måneder på leveranse. Sendt mellom avdelinger, firmaer, flere ganger ble ikke bestillingene registrert i Canal Digital sitt system og vi får problemene. Ingen skalering av saker selv om du blir lovet høyeste prioritet, null oversikt over din sak på tvers av avdelinger og selskap, regelrette løgner. Ett slik selskap hadde ikke overlevd om man ikke hadde gitt selskapet makt og arbeidsforhold gjennom Telenor.
Snakk om kø for å få orden på kabelbrudd. Etter 3 purring har dem ikke rettet opp feilen.
Har mottatt 5 dekodere nå fortsatt ingen bilde. Folkens hold dere unna det selskapet ingen grenser til useriøsitet.
Etter noen uker forsvinner TV-kanalene med beskjed om å oppdatere programkortet. Det var starten på en langvarig og frustrerende gjennomgang av upålitelig beskjeder, tungvinte prosedyrer - skulle tro at canaldigital har laget systemet for å være så brukerfiendtlig og tungvint som mulig. Folk vil skru på TV og se på den - ikke finne frem numre, navigere "min side", navigere menyene, vente, snakke med kundebehandlere, vente, vente, vente...