Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stadige feilmeldinger e2000 på twe og internettet er svært ustabilt og hopper ut nesten hvert 5 min. Har meldt denne feilen mange ganger men ingen retting av feil skjer. Feilen forsvinner av seg selv, men kommer hurtig tilbake. Melder feilen og får sms om kjent feil, men aldri svar eller feilretting.
Altfor dyrt og ingen rom for å forhandle en bedre avtale
måtte betale mer enn avtalen med dørselger. Hadde nok for god tro på at en avtale var en avtale
Misvisende priser og vanskelig kundeservice, og vanskelige når det kommer til angreretten på 14 dager ved bestilling av produkter
Må være flaut å selge så dårlig produkt. Strømmen gikk i huset så nå må jeg logge inn på alle tjenestene på nytt. Gammeldags fjernkontroll der du må peke på tuneren. Trege menyer type 2002 stil, hadde det ikke vært for at Telenor er de eneste som tilbyr fiber der jeg bor hadde jeg sagt opp på dagen .
God prist til å begynne med. Får etter hvert tilbud som er vanskelige å forstå og med frister som man lett glemmer i en travel hverdag.
Fått nytt modem 2 ganger. Virker i noen måneder, fra eller til, men slutter plutselig å virke, og kundeservice vet aldri hva feilen er. De lover at de skal fikse det så fort som mulig, men det er tomme ord. Sitter uten nett flere dager i strekk, og kunne ikke hatt hjemmekontor. De holder kunder for narr, rett og slett. Er tvunget til å bruke Telenor som nettleverandør vis borettslag.