Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Misvisende priser og vanskelig kundeservice, og vanskelige når det kommer til angreretten på 14 dager ved bestilling av produkter
Må være flaut å selge så dårlig produkt. Strømmen gikk i huset så nå må jeg logge inn på alle tjenestene på nytt. Gammeldags fjernkontroll der du må peke på tuneren. Trege menyer type 2002 stil, hadde det ikke vært for at Telenor er de eneste som tilbyr fiber der jeg bor hadde jeg sagt opp på dagen .
God prist til å begynne med. Får etter hvert tilbud som er vanskelige å forstå og med frister som man lett glemmer i en travel hverdag.
Fått nytt modem 2 ganger. Virker i noen måneder, fra eller til, men slutter plutselig å virke, og kundeservice vet aldri hva feilen er. De lover at de skal fikse det så fort som mulig, men det er tomme ord. Sitter uten nett flere dager i strekk, og kunne ikke hatt hjemmekontor. De holder kunder for narr, rett og slett. Er tvunget til å bruke Telenor som nettleverandør vis borettslag.
Ikke velg Telenor! Utrolig ustabilt nett. Skal være tråløs wifi, men her får vi ikke nett, og T-We faller ut hele tiden. Værste er at man ikke får hjelp. Kundeservice kan ikke gjøre noe, og ingen ringer oss opp- gått over 3 uker nå. Dårligste opplevelsen med tv og internett jeg noen gang har hatt.
Problemer med dekoder som faller ut på t we når vi skal koble til lyd som mangler på noen filmer
Må restarte ofte. Bildet faller bort noen sekunder. Prøver man seg på Netflix osv låser systemet seg og man får feilmelding. Ringte support. Ble bare sendt videre og videre. Lovde ringe meg tilbake. Ikke overraskende skjedde ikke det. Brukte ca 3timer på noe som var bortkastet. Ble lurt av selgere som ikke nevne noe om disse problemene