Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dekoder som bryter sammen etter Telenors oppgraderinger av eget system. Før "oppgraderingen" har dekoderen virket fint i mange år. For å bøte på feilen vil Telenor da sende deg en annen dekoder av samme modell, en gammel dekoder som allerede er returnert en gang fra en annen bruker. Det vil si at de forteller deg at de vil sende en annen dekoder, men når man ringer en uke etter og lurer på hva som skjer, er ikke feilen registrert i loggen! Pratmakere som snakker kundene etter munnen og ikke gjør noe som helst! Dette gjentar seg gang etter gang. Den nye fjernkontrollen de lover, blir ikke sendt fordi de ikke finnes på lager! Telenorkunder med grunnabonnement er oppsatt med dekodere som bryter sammen fordi de ikke takler oppgraderinger. For at man skal overhodet skal få tilgang til fjernsynet sitt blir man som Telenor-kunde tvunget til ekstra månedsleie for et utstyr som tåler Telenors signaler. Det er direkte uetisk. Telenor selger oss en grunnpakke som i praksis ikke virker. Jeg kan dessverre ikke avslutte kundeforholdet mitt i dag fordi jeg bor i et borettslag, men vil selvsagt argumentere for at alle vi 140 kundene finner oss en annen leverandør.
Ingen ting fungerer, kundeservice er stengt, ingen veileder. Forsøker alle varianter av kort og innsats. Feilmelding er ubrukelig. Men, faktura kommer.
Det er vanskelig å finne noe positivt. Ingen standarder er fulgt, masse tungvinte valg Telenor har gjort for å øke behovet for kundeservice, som er helt forferdelig og selvfølgelig aldri er åpen når du faktisk har problemene. Dessverre har sameiet valgt en så elendig løsning, og hvis du kan velge, ikke velg T-we.
Som styreleder i et borettslag med 70 andeler, så kan det ikke sies annet enn et ekstremt dårlig tilbud og service. Andelseiere opplever å få beskjed på at de ingen avtale har med Telenor og blir nektet hjelp når utstyret svikter. Styret har gang på gang måttet gå inn og brukt mye tid på å hjelpe. Bedriftsavdelingen lover at de vil sende teknikere ut og skifte til nytt system- oppgraderinger av rutere og T-Wee dekodere men vi blir aldrig kontaktet tilbake. Telefoniske henvendelser til kontaktperson bedriftsavdelingen svarer ikke. Mail blir ubesvarte.
Programvare på deres T-we boks er så ubegripelig dårlig, og de DRITER ærlig talt i å gjøre noe med det.
Melder inn signalfeil etc.ca 1 gang pr.mnd.Veldig treig menystyring ved bruk av dekoder.Bare r.....var litt bedre når canal digital styrte linja.selv om det var mye galt også den gang ,men kanskje feil hver 6 uke i forhold tio nå ca 1 gang pr.mnd. og ikke minst den treige treige menystyringen,søkemotor på paddegir!!!
Når man skal beskrive denne løsningen er det vanskelig å vite hvor man skal begynne. All reklamen om ubeskrivelig, spoling, t-we appen som fungerer bare noen ganger. Og aller verst at man ikke kan se kanaler på en PC. Dyrt og elendig kvalitet. Jeg bytter så fort jeg får et alternativ. Skulle se Premier League gjennom t-we appen i kveld. Ender opp med å se hjulet spinne rundt og rundt. Både dekoder og telefon står i samme nett - likevel fungerer det ikke.