Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De nappet ut alt fra tidligere bredbåndsleverandør, selv om vi sa at vi MÅ ha internett. Men det var ikke noe problem. Alt ville virke. Etter 5 dager - så virker det fortsatt ikke, men dessverre er det ingenting de kan gjøre annet enn å sende melding til 2.linje. Absolutt ingen annen ting de kan gjøre. Merkelig. Møkkaselskap.
Har slitt med internett som detter ut hver eneste dag flere ganger daglig i ca. 2 minutter. Kontaktet kundeservice gjentatte ganger gjennom flere måneder uten at de har kommet i nærheten av en løsning. Verste internett leverandør jeg har vært borti noensinne. Kundeservicen er også elendig, både med tanke på kompetanse og hvor lang tid det tar å komme igjennom. Styr unna dette selskapet om du ikke liker frustrasjon, irritasjon og ustabilt internett.
At det tar i gjennomsnitt 1 time å komme igjennom på kundeservice, det være chat eller tlf, er helt uakseptabelt. Enda mer provoserende at de forteller deg 5 ganger mens du venter "at fornøyde kunder er viktig for oss", for det er det ikke. Å forkorte ventetiden er enkelt, ansett flere folk. Stakkars de som jobber på kundeservice der, må jo bare prate med sure folk hele dagen.
Alt er dårlig med Canal Digital. Svært dårlig kundeservice. Ingen vet noe som helst når du kontakter de. Har ventet over 2 måneder på TV og internett, og fortsatt skjer ingenting. Montørene som har vært her sier at alt skal fungere, men neida.. Så må man vente i minst en uke til for å få montørene til å komme å fikse opp. Styr unna Canal Digital hvis du ønsker at TV og internett skal fungere. Dyrt og dårlig.
Fremdeles koblingsalg på TV\internet stive priser, særlig på coax canaldigital vil ikke si når docsis 3.1 eller docsis 3.1 «Full duplex» og hvor mye dette vil koste oss kunder. Vurder å bytte til altibox hvis mulig. 4k dekodere mangler, ikke mulig å bestille tv2sumo.
Telefonsupport, Arrogante ansatte Dyre produkter, legger på prisene når de måtte passe de.
Fikk tilbud om ny tuner på telefon og SMS, men da faktura-en kom, var beløpet nær doblet. Ved henvendelse, påsto CD at beløpet på faktura-en var det samme som på SMS. Har lagret SMS og tatt bilde av den, så jeg har bevisene, men hvis ikke CD godtar de tilbud som de selv har gitt, så sender jeg hele rukklet tilbake på CD`s bekostning. Makan til tull, tøys og rot tror jeg det er vanskelig å finne sidestykke av. FY! FY! FY! Canal Digital.