Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skuffelsen er over tid dårlig. Det er mye misvisende opplysninger fra CD. Føler ikke kundene blir tatt på alvor. Hvordan blir det neste gang en kontrakt skal re-forhandles? Fortell kundene om hva som foregår på et tidligere tidspunkt slik at man vet hva som skjer. Denne gangen løste det seg raskt, men hva blir konsekvensene, kostnadene og tilbudet for kunden? Jeg er låst i en avtale som borettslaget har. Håper vi får bedre informasjon i fremtiden og at kunden blir tatt bedre vare på. Lykke til.
Jeg er fornøyd med canal digital. Har hatt de i over 20 år. Får den hjelpa jeg trenger, og er fornøyd med servicen jeg har fått. Er og glad for at alle kanalene er tilbake. Håper vi i fremtiden slipper sånne konflikter. Dem bør kunne fikse og ordne uten at kundene må svi for det.
Forhandlingene ang. TVN og de øvrige kanaler, + flott service av de ansatte i Canal Digital.
Koster mere enn det smaker. Pris står ikke til det du får...
Vanskelige å nå kunde Servis. De vet ikke når et helt område er uten signal. Overpriset. Fotball kanalene er overpriset. Bare en av 3 fotballkanaler viser PL kamp. Kommentatoren er Amatører.
De gjør så godt de kan, er ikke deres skyld at kanalene forsvant :)
De bør skjerpe seg, angående kundene sine. Ikke bare tro at vi godtar alt.