Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fra bra til elendig

Omtale av  Einar

Med Canal Digital hadde vi et produkt som leverte hva de lovet. Etter Telenor overtok har det blitt et produkt som ikke holder mål. All kritikk som jeg har lest her er i samsvar med vår egen opplevelse av Telenor. Det virker som Telenor har blitt for store og arrogante overfor sine kunder. Det virker som de ikke lytter til kritikken. Sitter igjen med en følelse av at de kun har interesse av å selge nytt utstyr som heller ikke virker og ”pusher” serier og filmer som vi nødvendigvis ikke er interesserte i.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Her har de en stor jobb å gjøre

Omtale av  Ronnygeek

Anmeldelse basert på min bruk av T-We fra Telenor på Apple TV. Appen her er i så dårlig stand at kunder bør vurdere å gå sammen til sak for å påtvinge endringer i funksjonalitet og design. Det virker som Telenor har valgt å gå helt bort fra brukervennlighet og bruk av innebygde native funksjoner i operativsystemet. Eksempler: - Omvendt navigasjon. Der andre apper på AppleTV har navigering fra topp til bunn, har T-We valgt å ha meny i bunnen og scrolle oppover (!) fra hovedskjermen. Veldig lite intuitivt. - Påtvungede forslag på startsiden. Her vises forslag til hva du kan se som er helt uten kontekst og bruk av logiske algoritmer. - Hvor er Mine Favoritter/Fortsett å Se? Man må nesten være rakettforsker for å finne dette. Må scrolle helt til slutten menyen. - Kategorisering av Filmer, TV-serier og -programmer. Alt innhold er blandet i et ulogisk sammensurium. Helt umulig å prøve å navigere etter type innhold eller sjangere. - Farger og fonter. Distraherende bruk av dette. Skjønner at Telenor er stolt av merkevaren sin, men her går det på bekostning av brukeren. - Fortsett å se. Innhold du har startet på vises ikke alltid her. Og hvis man navigerer tilbake til en film eller serie man har startet på, vises ofte alt som usett - selv om du avslutter midt i en film eller episode. - Spoling i avspilling fungerer dårlig. Hurtig klikking for spoling framover - Trenger ikke tips om navigering under avspilling HVER gang man spiller noe. Forslag til endringer - Navigering fra topp til bunn. Bruk native meny i toppen av siden: Hjem | Mitt Innhold | Filmer | Serier | TV-Guide | Brukere | Innstillinger - Skjul kanaler og tjenester du ikke har i abonnementet. Det er det ingen som husker hva de har tilgang til, og det er frustrerende å se stoppskilt på annenhver kanal man går inn på. - Skift farger til nøytrale basert på standard for operativsystem; lyst, mørkt eller auto basert på tid på døgnet. - Bruk skrift som er native for operativsystem. Her er det dårlig leselighet og kontraster. - Fiks algoritmer for hva som blir foreslått. - Fiks søket. Autoforslag i søk fungerer ikke. - Fiks navigering i avspilling (spoling). Bruk native spoling i stedet for eget design. - Gi brukeren mulighet til å velge hva som skal vises og ikke av innhold på startsiden. - Tilby skylagring av opptak. - Se hvordan Strim.no og Get har løst det. De har knekt koden.

Et mareritt i flere måneder

Omtale av  Rune J

Elendig info feil info får forskjellige svar fra kundeservice . Ikke hjelp og få . Når tiden er ute skal jeg bytte Aldri mer Telenor

Uferdig produkt

Omtale av  Rolf

Samme problem som mange ande har vedrørende innlogging på t-we på mobil og pc. Hjelpesiden sender deg i sirkel, med ikke gjenkjent bruker, feil passord, kan ikke åpnes, kontakt kundeservice osv. Når produktet ikke fungerer, og kundeservice får bunnscore over så lang tid, så ser det ut for at viljen til å ta tak i dette ikke er til stede.

Katastrofe

Omtale av  Mags

Uleselig og rotete oppsett i te-we. Får ikke tilgang til appen på iPad eller PC, bare feilmelding. Minimum 30 minutter å vente på servicetelefon og en robot på chat som ikke fungerer i det hele tatt.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

T-we Boks II - tv guide og opptak.

Omtale av  Svein

Program guiden er blitt uoversiktlig, vanskelig å se hvilket program/tidsrom som er gjeldende når man blar i guiden. Serieopptak tar også opp alle repriser slik at harddisken fylles opp av repriser av episoder.

Utrolig skuffende!

Omtale av  Nils

Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få igang internett og TV tjenester fra telenor på 2 forskjellige adresser. Begge gangene har det tatt måneder før alt fungerer som det skal. Etter en måned med normal service stoppet plutselig alt igjen og nok en runde med kundeservice og utallige resets/reboots. Jeg synes også det er altfor lite 4k programmer tilgjengelig til tross for fiberoptisk tilkobling. Det blir nok satelitt på TV delen snart, bare for å bytte egentlig.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR