Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig på kundebehandling når noe er galt. Får følelsen av at det er min egen feil hvis jeg ringer når noe har gått galt.
Når man ikke klarer å levere det vi betaler for, og i tillegg er helt tause overfor kundene så blir det alt for dårlig.
God internett er eneste grunnen til at vi har Canal digital. Har bestilt fiber som vi venter på. Da er vi ferdig med denne svært lite kundevennlige leverandøren.
Jeg opplever Canal Digital som møkk dårlig gjennom hele fjøla. Produktene, tjenestene og kundebehandlingen (og det er ikke kundebehandlernes feil, men de som styrer).
Elendig måte å ivareta og beholde kunder på.
Det har vært veldig stabilt på nettet slik min kone og jeg har opplevd det! Men slik det har blitt så ønsker vi kommer tilbake til det gamle, gode "tidene" vi hadde! T.
Ingenting er bra, her mista vi 13 kanaler og prøvde si opp, men da må vi betale for denne mnd og neste. Vil bare ha bredbånd, nei det får du ikke!!!!!