Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingenting er bra, her mista vi 13 kanaler og prøvde si opp, men da må vi betale for denne mnd og neste. Vil bare ha bredbånd, nei det får du ikke!!!!!
Hører ingen ting fra de hva som skjer, de burde i det minste gi noe info på epost eller?
Dårlig service på alle måter. Mista masse kanaler. Får ikke sett på det jeg liker.
God info ved problemer, mye bedre kundeservice enn konkurrentene.
Aldri problemer med internett tilgang. Tv kanaler fungerer bra. Minus poeng for ustabil kanalpakke.
Her må kundene blø, for at canal digital skal tjene enda mer penger.
Har vært en fornøyd kunde, helt til nå. Canal Digital bør nå komme til en avtale med Discovery Networks. Synes de burde klart å dra i havn avtalen før 31. Januar. Betale det samme for 13 kanaler mindre. Nei, dette er for dårlig.