Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært en fornøyd kunde, helt til nå. Canal Digital bør nå komme til en avtale med Discovery Networks. Synes de burde klart å dra i havn avtalen før 31. Januar. Betale det samme for 13 kanaler mindre. Nei, dette er for dårlig.
Dårlig service til oss kunder dette, vi kunne ha fått gratis filmkanaler ut år.
De har ringt meg utallige ganger etterpå for å få meg tilbake som kunde. Men jeg lar meg ikke lure tilbake i gjøkeredet :D
For lite valgfrihet. Man kan velge mange kanaler, men det er ikke mulig å få en liten pakke!
Er fornøyd med Canal digital da de har alle de kanalene som jeg og min familie på 4 har behov for, det være seg sport, barna kanaler, filmer osv. Det er synd at vi ikke får TVN sine kanalr men det løser seg vel etter hvert.
For at de skal rette opp i feilene de gjør/sier! Jeg har hatt en del styr med de, der de ikke vedkjenner seg at feilen er deres før minst 3 reperatører har vært og sjekket! De sier en ting, gjør en annen, og vedkjenner seg det ikke etterpå. En uting å MÅTTE betale for tv abo for å kunne ha nettverket til CD, når det kun er nettet som er intr. Jeg hadde byttet på flekken om jeg hadde kunnet, men bor et sted der CD kabel er det eneste å få..... Regningene kommer til rett tid, det er bra med de...
De leverer ikke varen jeg betaler for... Og sender regning uten noen form for fratrekk.... At 13 kanaler er borte vitner om at CD ikke bryr seg og ikke har respekt for sine kunder hvor lenge skal de holde på sånn tro.