Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tjenesten er helt grei. Hva som er helt feil er hvor dyrt det er, og har blitt. Årsaken de kommer med holder ikke.
Bor i borettslag så telenor er påtvunget grunnet avtale, hatt de i 6år nå og opplevelsen blir bare dårligere og dårligere. Velger derfor å advare andre mot dette selskapet. -Telenor oppdaterer alt for ofte (hvor ofte ett produkt må oppdateres viser bare hvor dårlig det produktet er, og viser inkompetansen til utviklerne som må reparere ting hele tiden). -Man har heller ikke noe valg i å oppdatere eller ikke, og hver eneste dag stopper dekoderen visning for å søke etter oppdatering (som oftest på natt/tidlig morgen, dog ikke alltid, men for nattarbeidere feks er dette svært irriterende). -Mistet mange kanaler over tiden, uten reduksjon i pris, tvert imot har den økt... -Noen (har ikke testet alle) streamingtjenester stopper opp avogtil, spesielt hvis man har brukt ekstra poeng for å få HBO feks (hbo funker fint på playstation så det er dekoderen som er problemet). -Menyene og grensesnittet er tregt, spesielt når man skifter kanaler, det var kjappere før så dette er noe de har gjort med vilje eller bare ikke evner å fikse. -Menyen er lite brukervennlig og har bare blitt mer brukerfiendtlig med tiden, feks opptakslisten var før færre tastetrykk unna enn nå - og for å se hvor mange timer man har ledig må man nå gå inn på innstillinger for å se diskplass. Det er mer men tenker det holder for nå, men kan nevne at signalstyrke på kanalene er svært svake og ustabile hvor jeg bor (by). Søppelprodukt rett og slett.
Irriterende når de gjør endringer som medfører ekstra kostnader. Gode tilbud får kun nye kunder og ikke de som har vært kunde i mange år.
Raskt og veldig stabilt fiber. Dekoder og muligheter meget bra
Har aldri opplevd noe i nærheten av hvordan Telenor behandler kundene. Har ikke kunnet få gjennomslag og hjelp fra Telenor . Det tok flere dager før kundeservice opprettet «sak» tilknyttet problemet. Og det er ikke enda blitt rettet opp , etter snart en hel uke
Dårlig app på apple tv boks. Stort sett ment for bruk med egen te-we boks som er noe avleggs. Logger stadig ut av appen og ber om ny innlogging. Relativt dyrt i forhold til hadtighet de leverer på nett og kvalitet på innhold i tv-pakken
Høy pris, dårlig hastighet og ustabilt nettverk tilkobling.