Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig servise, lang ventetid, må være mye klager siden ventetiden er så lang. Siste oppdatering, helt forferdelig. Vil tilbake til den forrige.
Lange nedetider. Ikke tilgang til kanaler jeg betaler for. Programmer faller ut med beskjed om at jeg ikke abonnerer på dette programmet. Kul umulig å finne koden til internet til nye maskiner. Tablets osv.
Forespørsel på mail vedrørende dekoderen min. Svar skulle komme innen 10 virkedager. Det er nå gått 15 virkedager, og jeg regner ikke med å få svar i det hele tatt, tatt i betrakning andres erfaring. Derfor er dekoder gått til gjenvinning og TV abonnement gått til oppsigelse.
Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE
Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.
Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.
Vi har dekodere som ikke leverer hva det skal, ringt kundeservice 100 ganger, dårlig nett osv osv.