Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.
Vi har dekodere som ikke leverer hva det skal, ringt kundeservice 100 ganger, dårlig nett osv osv.
Hadde er fullt brukbar ADB-5720 CDX, som har fungert veldig bra. Helt til 1.mai, da forsvant start forfra og filmleie. I tillegg ble bildekvaliteten dårligere. I kontakt med kundeservice. sier de jeg må ha den nye T_WEE boksen, som kan leies av dem. Man blir altså tvunget til å bruke noe man overhodet ikke har bedt om. Dessverre gikk jeg i fella og bestilte denne. Det var tragisk å se hva som kom, fra den gode dekoderen jeg hadde, til noe som ser ut som klokkeradio fra 80 tallet. Ved installasjon av denne fikk jeg ikke bilde på TV`n. Og da kundeservicen i ettertid er et kapittel for seg selv. Orker rett og slett ikke gjengi alle henvendelser til ulike "hjelpere" på kundeservice fordi det er så tragisk at jeg ikke forstår at slikt kan forekomme. Det er ikke kundeservice, de er blodglatte selgere som vil skvise enda mer penger ut fra allerede dyrt produkt.
Hadde problemer med å få logget meg på T-we appen i desember og januar, men etter mye fram og tilbake fikk jeg endelig logget meg på i slutten av januar. Det har virket fint inntil jeg prøvde å logge meg på Apple TV på hytta etter at hytteforbudet var over. Nå har jeg samme problem igjen og får ikke logget meg på verken iPad iPhone eller Apple TV. Hos Telenor blir man kastet fram og tilbake mellom support personer. Ingen tar ansvar og ingen løser problemet og det er umulig å komme i kontakt med noen oppover i systemet.
Presser på en oppdatering, så TV bokser som er mere enn 5 år gammel mister noen veldig vanlige funksjoner som Start Forfra og Ukesarkiv. Du må da gå over til dekoder, som nå BARE kan leies. Mye dyrere på sikt. Har økt prisen, selv om tilbudet er blitt dårligere. Etter oppdateringen har dekoderen begynt å låse seg veldig ofte. Må dra ut kontakten flere ganger ukentlig for å starte den på nytt. Spurte om å få kampanje pris, men kunne bare få det hvis jeg sa opp først og så inngå ny kontrakt.
Brukergrensesnittet er forferdelig dårlig. Dato, rekkefølge og informasjon om opptak er veldig vanskelig tilgjengelig. I tillegg er oppstarten like treg som den gang det var transistorrør i tv'ene.
Hvorfor forandre på noe som fungerte for de fleste og gå til noe som er så lite brukervennlig. Hvor er logikken.