Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Telenor, men om muligheten for å få et like bra tilbud fra andre til en annen pris er det interessant. Betaler vel nok
Kabel-TV med Telenors ruter og TWe-boks. Gjentatte feil oppstår med feilkode E0326 og E0328. Så blir det bra en stakket stund, for igjen nye feil med samme koder. Jeg er lei !
Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.
Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.
prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.
799 pr mnd for internett og tv,hatt de i 12 dager,dobbel pris,og halvparten av kanaler
Servicen er katastrofalt dårlig, altfor arrogante, veeeldig lang tid før de svarer på telefon, ingen ring tilbake funksjon. Dårlige eller ingen tilbakemeldinger på feilmeldinger, tok 3 måneder før de ordnet opp.