Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.
prisen har steget for mye i forhold til de tilbud som blir levert.
799 pr mnd for internett og tv,hatt de i 12 dager,dobbel pris,og halvparten av kanaler
Servicen er katastrofalt dårlig, altfor arrogante, veeeldig lang tid før de svarer på telefon, ingen ring tilbake funksjon. Dårlige eller ingen tilbakemeldinger på feilmeldinger, tok 3 måneder før de ordnet opp.
Da jeg flyttet inn i ny leilighet fikk jeg TV+Internett fra Telenor etter avtale med bosameiet, internettet er bra og det er ikke veldig mye å sette på der. TV-løsningen derimot, mareritt.. Startet med 500mbps opp og ned, men etter et par med fikk jeg beskjed om at hastigheten ville bli satt ned til 250mbps på grunn av endringer i poengsystemet. Dette var jeg ikke interessert i, og i og med at TWE-opplegget er tregt og vanskelig å bruke valgte jeg å si opp dette. Etter en stund ble jeg oppmerksom på at jeg fortsatt blir fakturert 649kr i mnd for noe jeg trodde var kun internett, neida.. Dette var V Premium, altså en premium tv-pakke jeg hadde sagt opp sammen med T-WE. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har blitt trekt for dette, men jeg har kanskje vært for lite oppmerksom på dette. Ingen advarsel ved oppsigelse. For å si opp dette nå, må jeg aktivere T-WE og dermed skru ned hastigheten på internettet? HVORFOR?? Hvorfor skal Telenor gjøre det så ufattelig tungvindt.. Jeg sier bare, vær obs på alt de foretar seg og sjekk fakturaen! Jeg kommer til å fortsette å ha internett, men t-we kan de bare glemme..
Stadig feil kode E0326. Siste melding fra Telenor, feilen skal rettes før 11.12 23! Ringt mange ganger, sier de er klar over feilen. Men det skjer ingenting! Nå tar de ikke imot flere samtaler ikveld!
Dyre, elendig kundeservice, dårlig på hastighet, tar for lang tid å fikse sine egenproduserte feil. STYR UNNA