Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er håpløst. Dekoderen skulle oppdatere seg selv på en fredag kl 20, da forsvant tv bildet i 3 timer og det kom et svart bilde med teknisk info. Det samme skjedde 2 uker senere, ogndet virket heller ikke da som dekoderen klarte gjennomføre det. Nå 4 dager etter slutta plutselig nettverksforbindelsen å fungere og kundeservice kunne ikke hjelpe hverken med å si fra til ansvarlige at dekoder oppdateringer ikke måtte gjøres på slike tider, eller fikse internett, hun la plutselig på og nå sitter jeg her uten tv. Bare å kaste dritten!!!
Fjernkontrollen er udugelig. Hopper fram og tilbake når jeg kun ønsker å skifte en kanal.
Den er ute i uker i gangen. Når vi ringer Telenor sier de at alt er normalt hos Telenor. Om de klarer å få det til å funke, kan det bli bra, men vi kan ikke betale mange 100 kroner i måneden for ingenting.
Kort oppsummert: Dyrt og dårlig. kundeservice, tja hadde hvert en god ide om de begynte med det. ;) T-we boksen er skuffende, ustabil og man må betale leie...... Måten de driver forretning og kundebehandling på er provoserende dårlig.
Ikke får man kontakt med kundeservice. Skriftlig pristilbud, blir fakturert det dobbelte av det som var avtalt !! Dårligst jeg har vært borti. Velg annen leverandør. Petter J.
Henvendelsene til kundeservice ble avbrutt av den jeg snakket med dem og jeg ble tilsendt en sms med henvisning til informasjon som ikke hadde noe med mitt problem å gjøre.
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å lage et så tragisk streame-system i 2022. Fraværende brukervennlighet. Jeg ville aldri valgt dette igjen om jeg så fikk det gratis. Styr unna. Må da være mulig å spole forbi reklamene!?!?