Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyre, elendig kundeservice, dårlig på hastighet, tar for lang tid å fikse sine egenproduserte feil. STYR UNNA
Fungerer greit,kundeservice kunne vært bedre,lang ventetid på telefonhenvendelser.
I lange perioder har nettet falt ut og det har tatt ukevis før noen kommer for å fikse det. Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle måtte høyere i pris hvis vi laget avtale med telenor, likevel har de jevnlig satt opp prisen på fakturaen uten beskjed. Noen av de ansatte ordner opp, andre lyver og gjør seg veldig vanskelig. Man vet aldri hva og hvem man får snakke med. Helt håpløst.
Teleenor TV er bra. Kundeservice, fjernkontroll, stabilitet
Det er veldig vanskelig å få kontakt med Telenor for å få endret en avtale. Har prøvd i over en uke og det eneste svaret jeg får er at kontakt personene skal ringe tilbake.
Jeg abonnerer på HBOmax gjennom Telenor, men de klarer ikke å levere kanalen. Jeg har brukt dagevis og ringt utallige ganger til kundeservice for å løse problemet, men det er nytteløst, de klarer heller ikke løse problemet. Men betaling for kanalen, det tar de. Hadde andre som leverer varer og tjenester gjort det samme, så hadde det blitt omtalt som svindel. Jeg er dessverre tvunget til å forbli Telenor kunde, da styret i sameiet jeg bor i bestemte seg for å gå over fra Telia til Telenor.
uante fakturaer!å sånn som e ser det til gode å ref på tlf,meldinger som tar (data)å eller åiiiiii ikke helt klar over osvidere første telefon/fiberkabel å utstyr fra 2001,å får ikke di nye boxene/tunere+++++++++++