Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har t-we. Program faller ut. Ustabilt nett. Må restarte ofte. Ikke service.
Tv bildet henger innimellom.Abonementet blir dyrere og dyrere. Fjerkontrollen funker når den har lyst, (den er tre mnd gammel)
Alt for dyrt. De tviholder på sitt monopol. Når man tar kontakt med de og skal si opp, så har de plutselig et bedre tilbud liggende.
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt
For dyrt og produkte Tewe burde være mer flexibelt med tanke på at dette er ei hytte
Lyd og bilde er ikke synkronisert. Reklamerer men ingenting blir bedre selv om jeg følger deres instruksjon.
Dette er jo fryktelig dårlig, har sendt gjentatte mailer. Er dette passende språk? Er veldig skuffet, får ikke noen tilbakemelding eller bekreftelse på henvendelser. I tillegg så kreves det minst 300 tegn for å bli tatt på alvor!!! Har nå prøvd å få kontakt med dere gjentatte ganger, dette kan ikke gjentas for ofte. Håper dette er nok for dere forb...