Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt
For dyrt og produkte Tewe burde være mer flexibelt med tanke på at dette er ei hytte
Lyd og bilde er ikke synkronisert. Reklamerer men ingenting blir bedre selv om jeg følger deres instruksjon.
Dette er jo fryktelig dårlig, har sendt gjentatte mailer. Er dette passende språk? Er veldig skuffet, får ikke noen tilbakemelding eller bekreftelse på henvendelser. I tillegg så kreves det minst 300 tegn for å bli tatt på alvor!!! Har nå prøvd å få kontakt med dere gjentatte ganger, dette kan ikke gjentas for ofte. Håper dette er nok for dere forb...
Hadde Altibox i mange år og var veldig fornøyd. Flyttet til et borettslag med T-we/Telenor som en del av felles fordelene... Det er som alle andre sier.. forferdelig, nesten hver eneste dag opplever vi problemer, enten stopper programmene vi ser på plutselig og vi blir sendt til Home, eller får ikke vi spilt av pga "Manglende abonnement". Det ordner seg til slutt men etter min mening er dette et produkt som Telenor burde trekke fra markedet og ikke lansere den på nytt før de kan levere noe som er på lik linje med Altibox. Det er rett og slett et svikt fra Telenor ovenfor kundene sine.
Ustabile signaler for fiber tv som sjelden løses ved restart av t-we boks/rutere
Nå for Telenor sluttre med å bare sette opp prisene, vi har og foreldre generasjonen før oss har gjort firma til et mange milliardær firma som bare tenker penger og ikke på sine kunder! Jeg gir Telenor -9 av -10 mulige!§