Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger. En sjelden gang er det noen der med ett snev av kunnskap.
Begynner å bli lei hele pakka... Stadig bytting og forandring i hvilken kanal man jeg... Om og om igjen. Kan aldri vite hva neste blir.
-du får ikke samme svar når du kontakter flere ansatte i CD... -de glemmer at faktisk den lille mann i gata er de som betaler deres lønn.. -pga egen rot i nettbank ble ikke en fakt betalt som den skulle, jeg fikk trussel om stenging av mitt abn, jeg tok kontakt å fikk skriftlig beskjed at ikke noe ville bli stengt, dagen etter stengte de..... Hmmm åpnet ikke før 5 dager etter.... Takk.... God service.. Nei
Har i grunn bare gode erfaringer. Kundeservice har vært bra.
Alle bra canaler forsvinner i tur å orden å vi sitter igjen med dritten.
Kundeservice bra kan bli vennligere når du ber om hjelp, ellers fornøyd med det andre.
Har aldrig problem med verken kanalen eller internett.