Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt problemer med de før, bra kundebehandling og alltid fått det vi skulle ha av utstyr og til rett pris. Men dersom det blir stor prisøkning vurderer vi å bytte...
Jeg syntes at det er bra at det passes på utgiftene! Svarte skjermer var et pressmiddel, og det er ok. Flott canal-utvalg, særlig at man kan velge 15 tillegg selv. Bra fart på nett-koblingen, men prisen er noe høy! Reklame på nettkoblingen, når Pc står pålogget og ikke er i bruk er en uting!!! Her er det reklame for det som ville betegnes som Malwere! Ted.
Bra kanalutvalg. Service telefonen kan forbedres.
Her leverer de ikke det vi betaler for. Gleder meg til å få fiber i hus.
Griske og lite i møtekomende til sine kunder. Bør faktisk kunne unngå og rane sine kunder for at de skal ha sine kanaler. Dere tjener nok kr og burde kart dere med det..
Litt treg med informasjon ut til forbrukerne i forbindelse med "konflikten" som var nå. Kunne gjerne ha varslet tidligere og satt inn 13 andre kanaler da de har mulighet til det i henhold til avtalen som alle kunder sikkert har lest :)
For dårlig å ikke klare å forhandle ny avtale uten at det gikk ut over kundene.