Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig selskap, mange kanal borte uten å forklare, dere løser ikke problem, dere vil bare oss ringer til teknikk hjelp og det koster veldig mye hver gang vi ringer. Hvis det er 0 poeng så jeg gir til dere 0 poeng! Svært dårlig selskap. 😡
Kun positive ting å si om T-We. Utstyr, Kapasitet, service er alt på topp!
Den nye oppdateringen var overhodet ikke nødvendig, det var MYE bedre før. Jeg opplever det rotete og uoversiktlig nå 😨
Etter en treg oppdatering er omtrent alt blitt bedre hva t-we boks angår. Men tilgang til min side fra boksen er umuligt. Vanskelig og umuligt å følge med og endre kanaler for dem uten Pc og nyere mobil. 99 % bedre enn Get/Telia!
Reagerer tregt på kommandoer, det meste er uoversiktlig. Det er et produkt som til vanlig bruk er mye dårligere enn det gamle. Bytt tilbake til slik kanalvalget og menyene var på det forrige produktet. Menyene og måten filmvalget er bygd opp på kan en etter min mening beholde.
Dårlig servise, lang ventetid, må være mye klager siden ventetiden er så lang. Siste oppdatering, helt forferdelig. Vil tilbake til den forrige.
Lange nedetider. Ikke tilgang til kanaler jeg betaler for. Programmer faller ut med beskjed om at jeg ikke abonnerer på dette programmet. Kul umulig å finne koden til internet til nye maskiner. Tablets osv.