Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prøvde å angre en nylig inngått avtale om leveranse av tv bredbånd. Etter 50 min i tlf og 6 saksbehandlere som alle sendte meg videre brøt de linja. Verste jeg har opplevd.
Prisen steg fra 749kr for tv og 100 brebånn. Til 1435kr dette er for dyrt
bra utvalg god kundebehandling, sikker og god kopling
Veldig bra tv og internett, sjelden og aldri noe som er galt, eller ikke virker som det skal, men det er altfor dyrt.
Jeg er veldig fornøyd med telenor, altid gitt meg tv ikke vert noe problem, veldig bra
økte prisen med flere hundre kroner og påstod ar mitt abonnement nå ikke fikk beholde tilbudet jeg hadde fått tidligere.
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.