Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må restarte ofte. Bildet faller bort noen sekunder. Prøver man seg på Netflix osv låser systemet seg og man får feilmelding. Ringte support. Ble bare sendt videre og videre. Lovde ringe meg tilbake. Ikke overraskende skjedde ikke det. Brukte ca 3timer på noe som var bortkastet. Ble lurt av selgere som ikke nevne noe om disse problemene
Telenor øker prisene i hytt og pine for faste kunder, mens nye kunder får gode tilbud. Det er min erfaring at faste kunder ikke blir satt pris på.
Ved oppdatering av tw-e boksen forsvant opptaksmuligheter som jeg hadde fra før.
Har t-we. Program faller ut. Ustabilt nett. Må restarte ofte. Ikke service.
Tv bildet henger innimellom.Abonementet blir dyrere og dyrere. Fjerkontrollen funker når den har lyst, (den er tre mnd gammel)
Alt for dyrt. De tviholder på sitt monopol. Når man tar kontakt med de og skal si opp, så har de plutselig et bedre tilbud liggende.
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt