Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservisen er topp men at vi mista masse kanaler likte jeg dårlig.
Svarte skjermer, behøver man å si noe mer? Bra, fordi da får man tid til å gjøre andre ting. Dårlig fordi man betaler for noe man ikke får!
Dårlig på kundebehandling når noe er galt. Får følelsen av at det er min egen feil hvis jeg ringer når noe har gått galt.
Når man ikke klarer å levere det vi betaler for, og i tillegg er helt tause overfor kundene så blir det alt for dårlig.
God internett er eneste grunnen til at vi har Canal digital. Har bestilt fiber som vi venter på. Da er vi ferdig med denne svært lite kundevennlige leverandøren.
Jeg opplever Canal Digital som møkk dårlig gjennom hele fjøla. Produktene, tjenestene og kundebehandlingen (og det er ikke kundebehandlernes feil, men de som styrer).
Elendig måte å ivareta og beholde kunder på.