Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice vanskelig nettside jeg har ikke kommet inn på min side uten trøbbel skal noe sies opp er det bare trøbbel kontakt med ett levende vesen umulig kunne klart seg uten og brukt en hund hadde vært hyggeligere og mer service vennlig den kunstige hjelper på Chat er like bra som ingenting tlf venting minimum 30 minutter og skal ringe tilbake skjer ikke en gang skjedde det personen klarte ikke hjelpe skulle sette over og brøt brydde seg ikke om å ta kontakt tilbake engang alt ble dårligere da nye overtok enda det er fortsatt samme selskap
Dyrt, overpriset og tvungen oppdatering av boksen som gjør at tilbudet man opprinnelig hadde har nå blitt betydelig dårligere. De presterte å øke TV fakturaen min med 400% uten varsel denne måneden. Sier opp abonnementet så fort det lar seg gjøre.
Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.
Etter en uke på fjellet kom jeg tilbake til en TV/Chromecast som ikke fungerte slik det gjorde før jeg dro, eneste endringen er oppdatering av TWE-boksen fra canal digital. Har hatt løsningen i flere år og har vært veldig fornøyd, helt til nå. Jeg sier ikke at oppdateringen er skyld i at resten ikke fungerer, men det er en snodig sammenheng her.
Er det mulig å gjøre noe så elendig, som i utgangspunktet var helt ok. Det går jo ikke an å orientere seg i det hele tatt. Bare rot!
Finner ikke frem til de programmer jeg enkelt fant før.
Hver gang jeg skal bruke T-we løsningen er det noe galt. Ringer Telenor og det blir fikset i løpet av 30 min, selvfølgelig etter å ha ventet kjempe lenge i kø. Neste gang jeg skal se bruke T-we løsningen igjen er det samme problem, må ringe Telenor hver gang for å kunne se på tv. Helt håpløst! Hver gang får jeg som svar at nå er alt i orden, yeah right. Kunne jeg byttet ville jeg gjort det. T-WE løsningen er noe som borettslaget har ordnet. Dyrt, elendig kundeservice og elendig kvalitet.