Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har internett men mistet plutselig t-we, får ikke sett tv, har ringt 2 ganger, de har fått nr på boks, men fortsatt funker den ikke. Nå må jeg ringe enda en gang og helt sikker på at det ikke kommer til å hjelpe, ubrukelig kundeservice. Savner allerede det forrige utstyret. Dette kommer de til å tape mange kunder på regner jeg med.
Etter en uke på fjellet kom jeg tilbake til en TV/Chromecast som ikke fungerte slik det gjorde før jeg dro, eneste endringen er oppdatering av TWE-boksen fra canal digital. Har hatt løsningen i flere år og har vært veldig fornøyd, helt til nå. Jeg sier ikke at oppdateringen er skyld i at resten ikke fungerer, men det er en snodig sammenheng her.
Er det mulig å gjøre noe så elendig, som i utgangspunktet var helt ok. Det går jo ikke an å orientere seg i det hele tatt. Bare rot!
Finner ikke frem til de programmer jeg enkelt fant før.
Hver gang jeg skal bruke T-we løsningen er det noe galt. Ringer Telenor og det blir fikset i løpet av 30 min, selvfølgelig etter å ha ventet kjempe lenge i kø. Neste gang jeg skal se bruke T-we løsningen igjen er det samme problem, må ringe Telenor hver gang for å kunne se på tv. Helt håpløst! Hver gang får jeg som svar at nå er alt i orden, yeah right. Kunne jeg byttet ville jeg gjort det. T-WE løsningen er noe som borettslaget har ordnet. Dyrt, elendig kundeservice og elendig kvalitet.
Veldig dårlig selskap, mange kanal borte uten å forklare, dere løser ikke problem, dere vil bare oss ringer til teknikk hjelp og det koster veldig mye hver gang vi ringer. Hvis det er 0 poeng så jeg gir til dere 0 poeng! Svært dårlig selskap. 😡
Kun positive ting å si om T-We. Utstyr, Kapasitet, service er alt på topp!