Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.8
605 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
605 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 605 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 605 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilgjengelighet

Omtale av  Tor S

Det er veldig vanskelig å få kontakt med Telenor for å få endret en avtale. Har prøvd i over en uke og det eneste svaret jeg får er at kontakt personene skal ringe tilbake.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telenor tar betaling for noe de ikke leverer.

Omtale av  May

Jeg abonnerer på HBOmax gjennom Telenor, men de klarer ikke å levere kanalen. Jeg har brukt dagevis og ringt utallige ganger til kundeservice for å løse problemet, men det er nytteløst, de klarer heller ikke løse problemet. Men betaling for kanalen, det tar de. Hadde andre som leverer varer og tjenester gjort det samme, så hadde det blitt omtalt som svindel. Jeg er dessverre tvunget til å forbli Telenor kunde, da styret i sameiet jeg bor i bestemte seg for å gå over fra Telia til Telenor.

Lager mye Faktura på ???

Omtale av  Odd

uante fakturaer!å sånn som e ser det til gode å ref på tlf,meldinger som tar (data)å eller åiiiiii ikke helt klar over osvidere første telefon/fiberkabel å utstyr fra 2001,å får ikke di nye boxene/tunere+++++++++++

Dyrt og dårlig

Omtale av  Egil H

(t-we boks II, brukt ca 1 år) elendig interface, direkte brukeruvennlig tv (lyd) står på i bakgrunnen mens du blar mangel på søkemuligheter, kun bla med store bilder, ikke lister programmer i ukesarkiv blir tatt ned uten varsel den dagen de går ut tungrodd løsning ved bytte til hbo, discovery, tv2 (egen pålogging HVER gang du bytter) hbo fungerer ikke engang etter at de byttet til Max, får ikke satt opp/logget på Dette må være den dårligste tv-løsningen jeg noensinne har opplevd, kan ikke å anbefale noen å ha dette, mitt valgte alternativ er å ikke ha en tv-løsning, heller se nrk rett på nett...

Bra men altfor dyr

Omtale av  Per

God erfaring med T-we men pakkeprisen er altfor dyr.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tjenesten er ok

Omtale av  Bjørn O. B

Tjenesten er helt grei. Hva som er helt feil er hvor dyrt det er, og har blitt. Årsaken de kommer med holder ikke.

Søppel

Omtale av  Kristian

Bor i borettslag så telenor er påtvunget grunnet avtale, hatt de i 6år nå og opplevelsen blir bare dårligere og dårligere. Velger derfor å advare andre mot dette selskapet. -Telenor oppdaterer alt for ofte (hvor ofte ett produkt må oppdateres viser bare hvor dårlig det produktet er, og viser inkompetansen til utviklerne som må reparere ting hele tiden). -Man har heller ikke noe valg i å oppdatere eller ikke, og hver eneste dag stopper dekoderen visning for å søke etter oppdatering (som oftest på natt/tidlig morgen, dog ikke alltid, men for nattarbeidere feks er dette svært irriterende). -Mistet mange kanaler over tiden, uten reduksjon i pris, tvert imot har den økt... -Noen (har ikke testet alle) streamingtjenester stopper opp avogtil, spesielt hvis man har brukt ekstra poeng for å få HBO feks (hbo funker fint på playstation så det er dekoderen som er problemet). -Menyene og grensesnittet er tregt, spesielt når man skifter kanaler, det var kjappere før så dette er noe de har gjort med vilje eller bare ikke evner å fikse. -Menyen er lite brukervennlig og har bare blitt mer brukerfiendtlig med tiden, feks opptakslisten var før færre tastetrykk unna enn nå - og for å se hvor mange timer man har ledig må man nå gå inn på innstillinger for å se diskplass. Det er mer men tenker det holder for nå, men kan nevne at signalstyrke på kanalene er svært svake og ustabile hvor jeg bor (by). Søppelprodukt rett og slett.

Telenor TV har 605 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR