Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir bare dyrere og dyrere for mange kanaler som ikke jeg ønsker
Har mye god erfaring med selskapet, men håper at andre leverandører kan steppe opp. De blir desverre litt for dyre.
Telenor krever forskudd i en og en halv måned på noen uhyrlige regninger! Sier opp ett abb 14 august å må betale ut september. Helt uhørt ! På bredbånd har vi ikke fått kapasitet og fart på det vi har betalt for. Ringt utallige ganger uten at det hjelper.
Sendinger med mye. Bakgrunsstøy forsvinner kommentarerlyden og må skifte kanal og så tilbake så varer det en stund og sånn varer det...
Snakket med 8 medarbeider samme dag, før nr 8 forsto feilen. Den skulle ordnes etter 2 dager. Og det ble gjort.
Jeg må ukentlig restarte boksen, får sjeldent avspille opptak, får bare feilmeldinger, og bildekvaliteten på opptak, utsatt start av programmer og streaming (skyshowtime) er vanvittig dårlig. Og boksen er ny i år! Dessverre har borettslaget avtale med telenor, jeg ville aldri hatt dette frivillig!
Første gang betaler for kanaler hos Telenor. Så sier jeg opp. Og har ikke lenger Nrk eller en eneste kanal. Derfor vil jeg bytte til noe rimeligere